ادي عيبه..
صاحبي حبيبي
وانا
حبيبيه
🤣
كلمه توديه
وكلمه تجيبه
والقرش
ال بيتعب فيه
ويدوق الويل
علي بال
ما يجيبو
بيضيعو
علي كيفه
بكيفه
🤔
ادي عيبه
وغلبت انصح فيه
وكتير اترجيته
يسيبه
من الكيف وسنينه
و
يشوف اكل عيشه
ويصون ولاده وبيته
لقيته
واخد الدنيا ف وشو
وماشي فيها بسيفه
وماشي علي كيفه
وكلامي
مش علي كيفه
قولت انا مالي
م اسيبه
بكيفه
صاحبي حبيبي
وانا
حبيبيه
كلمه توديه
وكلمه تجيبه
والقرش
ال بيتعب فيه
ويدوق الويل
علي بال
ما يجيبو
بيضيعو
علي كيفه
بكيفه
ادي عيبه
وغلبت انصح فيه
وكتير اترجيته
يسيبه
من الكيف وسنينه
و
يشوف اكل عيشه
ويصون ولاده وبيته
لقيته
واخد الدنيا ف وشو
وماشي فيها بسيفه
وماشي علي كيفه
وكلامي
مش علي كيفه
قولت انا مالي
م اسيبه
بكيفه
كلمه توديه
وكلمه تجيبه
مش عارف بس
منين بيجيبه
😁
بيقولوا
فيه ناس بتبيعه
🤣
قولتلو ياما يسيبه
م الكيف وسنينه
غير احاسيسه
وضيع
عمره عليه
وسنينه
وكلمه تجيبه
مش عارف بس
منين بيجيبه
بيقولوا
فيه ناس بتبيعه
قولتلو ياما يسيبه
م الكيف وسنينه
غير احاسيسه
وضيع
عمره عليه
وسنينه
بقلم علاء زايد
من ديواني الاول
😛
من ديواني الاول

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق