الاثنين، 15 يناير 2018

ادي عيبه.. / بقلم علاء زايد

ادي عيبه..
صاحبي حبيبي
وانا
حبيبيه
🤣
كلمه توديه
وكلمه تجيبه
والقرش
ال بيتعب فيه
ويدوق الويل
علي بال
ما يجيبو
بيضيعو
علي كيفه
بكيفه🤔
ادي عيبه
وغلبت انصح فيه
وكتير اترجيته
يسيبه
من الكيف وسنينه
و
يشوف اكل عيشه
ويصون ولاده وبيته
لقيته
واخد الدنيا ف وشو
وماشي فيها بسيفه
وماشي علي كيفه
وكلامي
مش علي كيفه
قولت انا مالي
م اسيبه
بكيفه
كلمه توديه
وكلمه تجيبه
مش عارف بس
منين بيجيبه 😁
بيقولوا
فيه ناس بتبيعه
🤣
قولتلو ياما يسيبه
م الكيف وسنينه
غير احاسيسه
وضيع
عمره عليه
وسنينه
بقلم علاء زايد
من ديواني الاول
😛
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏شخص أو أكثر‏ و‏أشخاص على المسرح‏‏‏
أعجبن
أحببته

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

((((أكتب ياقلم)))) بقلم الشاعر المتألق: الحاج خالد الجاف *************** يأيها القلم كتبت الكثيرعن الأُمم وكتبت عن البشر كل كبيرة ...